Rabaty w Givt Wrzesień 2020

Aktualne kody zniżkowe i rabaty w Givt

Givt

Uzyskaj nawet do 600€ za odwołany lot

Wartość zniżki:
Uzyskaj nawet do 600€ za odwołany lot

Ważne na:
✔️ na wszystko ✔️ Wszyscy klienci

Podobne oferty

Kody rabatowe w Szybka gotówka
Kody rabatowe w Szybka gotówka 30% kod rabatowy na prowizję od pożyczki
Kody rabatowe w Zalando Lounge
Kody rabatowe w Zalando Lounge Do 75% rabatu na odzież damską
Kody rabatowe w Lendon
Kody rabatowe w Lendon Weź pożyczkę i zgarnij 50 zł na zakupy w Biedronce
Kody rabatowe w CUK
Kody rabatowe w CUK 50% zniżki na ochronę dzieci i młodzieży
Kody rabatowe w NetCredit
Kody rabatowe w NetCredit Weź darmową pożyczkę i wygraj laptopa lub tablet
Kody rabatowe w Inteligo
Kody rabatowe w Inteligo Bon turystyczny: 500 zł dla dzieci do 18. roku ży

Informacje o Givt

Givt
5 z 5 gwiazdek 1 Oceny dla Givt

Przedstawiamy ofertę Givt wszystkim zmagających się z opóźnionym lub odwołanym lotem! Sprawdzaj najnowsze promocje Givt i oszczędzaj na pomocy w rozwiązaniu swoich problemów z lotem!

Rabaty w Givt 1
Rabaty dla stałych klientów 1
Ostatnia aktualizacja 21.09.2020
Adres GIVT Sp. z o.o.
ul. Olkuska 7
02-604 Warszawa

Kłopoty na lotnisku? Poznaj usługi Givt i zyskaj odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot.

Opóźniony lot to nie tylko dyskomfort, ale także odwołane spotkania, nieoczekiwana konieczność zmiany planów i niedotrzymane zobowiązania. Niezależnie od tego, czy wybierałeś się w podróż służbową, czy w celach osobistych - problemy komunikacyjne zawsze wiążą się ze stresem i nieprzyjemnymi konsekwencjami. Na szczęście, dzięki Givt możesz uzyskać odszkodowanie za każde opóźnienie lotu, dłuższe niż 3 godziny , spóźnienie na przesiadkę oraz inne problemy, które pojawiły się podczas twojej podróży samolotem.

Za co możesz otrzymać odszkodowanie?

Givt pomoże ci uzyskać rekompensatę za niedogodności, z którymi musiałeś zmierzyć się podczas podróży. Zgodnie z prawem, odszkodowanie możesz uzyskać w następujących przypadkach:

  • Opóźnienie lotu powyżej 3 godzin,
  • Odwołanie lotu,
  • Spóźnienie na przesiadkę,
  • Odmowa wejścia na pokład samolotu,
  • Uszkodzenie lub zagubienie bagażu.

A także w wielu innych sytuacjach, które pokrzyżowały ci plany. Wskazując na konkretne okoliczności możesz uzyskać dodatkową rekompensatę, związaną np. z koniecznością skrócenia opłaconych wakacji lub z odwołaniem spotkania służbowego. Wybierz na stronie opcję “podróż wakacyjna” lub “podróż służbowa”, aby przekonać się, jak uzyskać zwrot kosztów, które poniosłeś w związku z niedopatrzeniami przewoźnika oraz jak możesz wyegzekwować należne odszkodowanie za straty.

Co w przypadku lotów tanimi liniami?

Tak zwane tanie linie lotnicze nie są w żaden sposób zwolnione z realizacji swoich zobowiązań wobec pasażerów. Jeśli przewoźnik nie dotrzymał postanowień, możesz ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów oraz rekompensatę nawet do 600€ . Jeśli twój lot został opóźniony lub potrwał dłużej, niż było to planowane (w wyniku czego nie zdążyłeś na zarezerwowaną przesiadkę) Givt pomoże ci wyegzekwować odszkodowanie. Podobnie, jeśli linia lotnicza jest odpowiedzialna za zniszczenie lub zagubienie twojego bagażu, oraz w przypadku, kiedy nie zostałeś wpuszczony na pokład np. z powodu niedostatecznej liczby miejsc w stosunku do sprzedanych biletów. Givt walczy z nieuczciwymi praktykami linii lotniczych, zarówno tych wielkich, jak i tych oferujących loty za symboliczne sumy. Jeśli zostałeś poszkodowany, firma pomoże ci wywalczyć gotówkę!

Sprawdź bezpłatnie, jaką kwotę możesz uzyskać

Twoja podróż została zakłócona? Wykorzystaj opracowany przez Givt darmowy kalkulator, który pozwoli ci w kilka sekund obliczyć wysokość odszkodowania. Jeśli zdecydujesz się oddać swoją sprawę w ręce firmy, możesz być pewien, że koszty prowizji poniesiesz wyłącznie w przypadku sukcesu. Twój problem zostanie zweryfikowany, a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy - gotówka znajdzie się na twoim koncie nawet w ciągu 30 dni! Decydując się na współpracę z platformą Givt nie ponosisz żadnego ryzyka, a dzięki doświadczeniu ekspertów oraz innowacyjnym technologiom masz ogromną szansę na sukces. Przy okazji, cała procedura realizowana jest szybko i bezstresowo!

Dowiedz się więcej o usługach Givt

Givt to nowoczesna platforma technologiczna, która łączy wiedzę i doświadczenie specjalistów z zakresu finansów, prawa, lotnictwa oraz IT. Wszystko po to, aby pomagać pokrzywdzonym pasażerom w uzyskaniu odszkodowań za opóźnienia lotów oraz inne nieprzyjemne sytuacje, związane z podróżą samolotem. Działania firmy opierają się o przejrzyste i zgodne z prawem zasady oraz o działanie zaawansowanych technologicznie procedur. Odszkodowania są wypłacane, gdy zostanie udowodniona faktyczna wina przewoźnika. Pracownicy Givt analizują dane, korzystając z wysoce zautomatyzowanego systemu informatycznego, załatwiają wszystkie formalności, negocjują warunki i przedstawiają dowody na niedopatrzenia ze strony linii lotniczych. I co ważne - dopiero po uzyskaniu odszkodowania pobierają od klienta prowizję.

W jaki sposób firma ubiega się o odszkodowania?

Givt wykorzystuje nowoczesną technologię do monitorowania tysięcy lotów. Innowacyjne algorytmy pozwalają na przeanalizowanie dostępnych baz danych w celu sprawdzenia, jak działało dane lotnisko w konkretnym dniu i wskazanej godzinie. Umożliwiają również analizę warunków atmosferycznych i innych czynników, niezależnych od przewoźników, które mogą wpłynąć na decyzję w sprawie rekompensaty. Oprogramowanie, stosowane przez Givt pomaga precyzyjnie ocenić, które sprawy kwalifikują się do uzyskania odszkodowania. Następnym etapem jest kontakt przedstawicieli firmy z linią lotniczą, organem odwoławczym lub sądem w celu uzyskania rekompensaty, negocjacje oraz niezbędne kroki formalne, prowadzące do uzyskania dla pasażera decyzji.

Jak często zdarzają się opóźnienia na lotniskach?

Każdego roku na europejskich lotniskach tysiące pasażerów mierzą się z trudnościami, spowodowanymi niedotrzymaniem warunków umowy przez przewoźników. Opóźnienia, problemy z bagażem, czy odmowa wejścia na pokład to sytuacje, które dotyczą zarówno klientów tanich linii lotniczych, podróżujących lotami czarterowymi, jak i pasażerów klasy biznes u najbardziej prestiżowych przewoźników. Bazując na statystykach, średnio aż 40% lotów startuje z opóźnieniem. Warto wiedzieć, że w przypadku, gdy czas nadprogramowego oczekiwania na lotnisku wynosi powyżej 3 godzin pasażerowie mogą ubiegać się o rekompensatę o wartości od 250€ aż do 600€. Wniosek o odszkodowanie można złożyć samodzielnie lub korzystając z pomocy adwokata, co jednak nie daje gwarancji powodzenia. Dzięki Givt proces egzekucji odszkodowań za zakłócenia w realizacji usług lotniczych stał się prosty i skuteczny jak nigdy dotąd. Bez wychodzenia z domu, tracenia czasu i dodatkowych opłat. Na stronie Givt szybko i łatwo zgłosisz sprawę do weryfikacji i będziesz cieszyć się gotówką na koncie już w ciągu 30 dni!

Jak znaleźć solidnego przewoźnika?

Givt analizuje usługi najpopularniejszych linii lotniczych i regularnie publikuje informacje o najciekawszych ofertach u sprawdzonych przewoźników. Odszukaj na stronie prezentowane przez Givt promocje i przekonaj się, jakie loty możesz teraz zarezerwować w atrakcyjnej cenie!

Polub profile Givt w social mediach

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat działań platformy Givt? Poznać prawa, które przysługują ci, jako pasażerowi oraz możliwości ich egzekwowania? Dodaj do obserwowanych profile Givt na Facebooku i Twitterze. Przeczytaj fachowe porady i przygotowane przez specjalistów artykuły. Sprawdź, jak możesz uzyskać odszkodowanie za nieprzyjemne sytuacje w podróży, takie jak nieprzewidziane opóźnienia, zagubiony bagaż lub odwołany lot. Poznaj również przygotowane przez Givt rabaty na usługi, dzięki którym zapłacisz mniejsze prowizje oraz przygotowane przez markę oferty specjalne. Koniecznie śledź również publikowane przez Givt promocje na loty u wybranych przewoźników!

Ile wynoszą prowizje, pobierane przez Givt?

Wszystko zależy od uzyskanej kwoty odszkodowania. Zwykle, w przypadku pomyślnego rozpatrzenia sprawy, Givt pobiera prowizję w wysokości 25% - 30% otrzymanej rekompensaty. Co ważne, klient nie ponosi żadnego ryzyka i w przypadku niepowodzenia, nie płaci za usługi firmy ani złotówki! Podczas nawiązywania współpracy, warto zapytać przedstawiciela firmy o proponowane przez Givt zniżki oraz specjalne oferty. Przed podpisaniem umowy spróbuj wynegocjować dla siebie możliwie najkorzystniejsze warunki.

Skontaktuj się z obsługą serwisu

Chcesz zgłosić swoją sprawę lub zasięgnąć informacji, dotyczących dalszego postępowania? Skontaktuj się z pracownikami Givt telefonicznie (+48 600 103 103) lub mailowo (info@givt.com). Biuro obsługi klienta Givt pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00.